شرح وظایف اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی
۱) برنامه ریزی و نظارت بر حسن اجرای عملیات امور اداری پرسنل شامل: امور انتصاب، ترفیع، انتقال، جابه جایی بازخرید سنوات خدمت،ارزشیابی، استعفاء، مأموریتها، مرخصیها، صدور احکام و ابلاغهای مربوطه با هماهنگی مدیر ۲) مدیریت توسعه مهارت و تواناییهای انجام کار کارکنان ۳) اجرای فرآيند انتخاب و انتصاب و آموزش مسئولين امور عمومی و سایر رشته های مرتبط با خدمات پشتیبانی در واحدهاي تابعه ۴) سازماندهی فعالیت های مربوطه با تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی و نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی ۵) کنترل گزارشهای حضور و غیاب کارکنان ۶) اجرای فرآیند نقل و انتقال و تمدید ماموریت کارکنان ۷) تهیه، تنظیم و گزارش گیری آمار و اطلاعات واحدهای تابعه ۸) به روز رسانی شاخص های گزارش عملکرد کارکنان ۹) به روز رسانی بانک آمار و اطلاعات واحدهای تابعه ۱۰) تهیه و تنظیم گزارش عملکرد سالیانه ۱1) هماهنگی و همکاری در راستای استقرار نظام مدیریت کیفیت و نظام مدیریت مشارکت ۱2) تنظیم لیست کارانه، حق لباس، حق فنی، گواهی انجام کار، لیست کشیک و اضافهکار پرسنل ۱3) تنظیم صورت جلسات و پیگیری مصوبات ۱4) انجام امور رفاهی پرسنل ۱5) شرکت در جلسات درون بخشی و برون بخشی و راهبردی با هماهنگی مقام مافوق ۱6) هماهنگی تشکیل کمیتهتشویق پرسنل و کارکنان برتر ۱7) کارشناسی امور پرسنلی کارکنان و رسیدگی به شکایات مربوطه 18) برآورد نیروها و نظارت بر توزیع عادلانه نیرو در واحدها 19) کارشناسی تخصیص پست های سازمانی به افراد ذی صلاح ۲0) راهنمایی و پاسخگویی مسئولانه به مراجعه کنندگان ۲1) انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت، حسب دستور مقام مافوق |